I think I love you better now, kapiel 15 del 2

I tidigare kapitel:
 
Utan att tänka satt jag min högra han på hennes kind och lutade mig framåt.Hennes hjärtformade läppar mötte mina och det var som om tiden stannade.Jag drog mig undan och fick se två rosa kinder.
-Jag gillar dig också! Sa hon och hennes leende blev större.

 Mayas perspekiv:
 
 Den kyssen hade jag väntat på. Men jag var alltid rädd att ta första steget. Första steget på stegen upp mot toppen. Rädd att ramla ner och bli sårad.
Vi satt tysta ett tag och bara log mot varandra. Vi behövde inte säga så mycket för att förstå varandra, men nu var fråga hur jag skulle berätta det här för Carro? Hej Carro, Jag är typ tillsammans med Niall, du vet Niall från One Direction. Vad skulle hon svara då? Det var det jag var mest osäker på. Även om hennes "favorit" var Harry. Det ända jag kunde tänka på var att hon skulle ta första planet till England och träffa "mig", flirta med Harry och skryta på twitter om det.. 
-Niall, hur ska vi göra? Jag menar med fansen och media, och carro, frågade jag. 
-Vad vill du själv? Hans ögon var fast klistrade i mina och han leende blev bersymrat. 
 
Senare samma dag: 
 
Långa signaler gick innan Carro svarade. 
-Hej Carro! Jag måste berätta en sak.. Började jag långsamt.
-Mhm.. 
-Ehm.. Jo det är så att jag är tillsammans med.. Niall. Sa jag tyst. 
-DU VADÅ???
-Carro.. Lugna dig! Han är bara en vanlig kille. Sa jag med ett leende. 
-Men han, du, ni, oj! 
-Du berättar inte för någon va? 
-Nejdå! Hedersord! Men när hände det här? Hennes röst lät osäker. 
-Jag vet inte, haha, om det skulle vart en rum skulle det kalla skrattet sitta kvar i väggarna. Men vad skulle jag svar vi hade sex?!
-DU gillar honom va? Carros fråga kom som en chock.
-Ursäkta?! Så klart jag gillar honom! 
- Men jag menar, du gillar Niall Horan inte Niall i One Direction, mumlade Carro. 
- Hahah, sen när började  jag gillar One Direction? 
Så där fortsatte samtalet i några timmar. 


 Sådär.... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

5boys1direction.blogg.se

en fanfic om one direction :)

RSS 2.0