Länkbyte!

(Klicka på bilderna för att komma dit du vill... ) 
  
 
Hanns fix och trixblogg :) Läs gärna.. Man kan inte hitta någon mer kreaktiv person än hanna!!  
 
 
 
 
Matildas och Stinas fanfic som handlar om Larry Stylinson..! 
 
Harry?" hörde jag min mamma ropa från köket. "Yeah" svarade jag.
Jag låg och tittade på någon gammal serie och pillade med min telefon. "We're going to dinner at Tomlinsons tonight." sa mamma som kommit ut ur köket och stod nu med axeln mot dörrkarmen. "Doeswe include me?" frågade jag och hoppades på ett nej. "Well, yes ofcourse, it would be rude if you didn't came huh?". "But mum I'm almost seventeen, I can take care of myself." "No, that's several months away!" Jag suckade högt åt min mammas envishet och gick upp från soffan, bort mot mitt rum.  
 
Första stycket eller vad man ska säga!!   

  Litet länkbyte och jag rekomenderar verkligen att läsa dem!!  :) xx 
 


Kommentarer
Ziall.blogg.se

Jättefinblogg!

2013-03-27 @ 21:16:30
URL: http://ziall.blogg.se
Ziall.blogg.se

Jättefinblogg!

2013-03-27 @ 21:16:34
URL: http://ziall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

5boys1direction.blogg.se

en fanfic om one direction :)

RSS 2.0